Estic gestionant un bloc a Wordpress des de fa 2 anys i mig. Utilitzem la plantilla Freshy des del primer dia. Si no tens el bloc en un servidor propi (com és el nostre cas) la tria de temes és molt escassa. Actualment crec que pots escollir entre 77 i tots són força passats de moda.
Ja sé que és un servei gratuït i si no pagues t'has d'adaptar al què hi ha però algú sap si hi ha la intenció d'ampliar l'oferta de temes? En relació a blogspot, en qüestió d'estètica wordpress està quedant molt enrere.
Gràcies
Temes nous
(6 missatges) (3 opinions)-
Enviat fa 9 mesos #
-
Hola, xatobo:
El tema que comentes no està al nostre abast, perquè parles d'un bloc dins de WordPress.com (plataforma gratuïta) i no de WordPress.org (d'on es descarreguen els arxius necessaris per a la instal·lació d'un bloc de WordPress en un servidor propi).
No tinc cap notícia sobre si es preveu augmentar la quantitat de temes disponibles, sento no poder ajudar-te...
Enviat fa 9 mesos # -
Bones,
Estic iniciant-me en la gestió d'un bloc amb wordpress.org. He creat el meu propi hosting i he procedit a instal·lar el WP (a través del Installer Fantástico). No és la versió catalana 2.8.6 (no se perqué només em donava l'opció d'instal·lar la WP 2.8.5...).
Després m'he descarregat una nova plantilla (Tema) des del directori de temes de WP, és el tema arthemia. He editat els arxius i php de la plantilla que s'indicava als diferents sites i també he instal·lat els plug-in que es recomanava. He instal·lat el nou tema al meu ftp.
He començat a penjar les entrades del meu bloc però no es veuen les imatges a la pàgina principal (es suposa que han de ser adaptades de tamany, per tal de mostrar resum dels post destacats amb la seva imatge, però no se perquè no surten). No se si he de modificar un php específic ni on es troba aquesta informació.
Les imatges es troben penjades al meu ftp a la carpeta wp-content/upload, però en canvi després no surten a la pàgina principal del bloc, tot i que sí surten a la pàgina individual de cada entrada quan clicas. Ho podeu comprovar al meu propi blog (l'adreça l'he omplert en el formulari de registre).
No se si em podeu aconsellar sobre quins php hauria de revisar o modificar, o si he de penjar les imatges en alguna ubicació concreta per tal que es faci aquesta funció de inserir les miniatures en la pàgina principal.
No se si coneixeu alguna adreça web en la qual pugui trobar més informació en aquest sentit.
Moltes gràcies per avançat i felicitats pel projecte!
Enviat fa 9 mesos # -
Fran:
Jo veig les imatges perfectament... No sé on pot estar el problema :S
Enviat fa 9 mesos # -
Moltísimes gràcies per la vostra ràpida resposta i per donar-li una ullada al bloc per veure si em podieu donar un cop de mà. Finalment, després d'hores d'investigació i recerca en fòrums vaig trobar la solució i ho vaig poder arreglar (es per aixó que quan vas entrar ja es podien veure les imatges).
Deixo el link d'un foro específic creat pel dissenyador del tema on vaig trobar la solució al meu problema. Tot i que el que allà es diu trobo que pot ser útil en general, apart del questions més específiques del tema:
http://michaelhutagalung.com/forum/forum.php?id=1
En qualsevol cas moltíssimes gràcies de nou. No se si els usuaris són conscients de la gran sort que representa tenir http://www.recursoswp.cat... i que hi hagin persones tan eficients al darrere. Felicitats i endavant!
Salut!
Enviat fa 9 mesos # -
De res, Fran, per a això estem, i per a això vam crear Recursos WordPress, per a ajudar i col·laborar al màxim possible amb la gent :)
Gràcies per l'enllaç, però encara seria molt millor si poguessis posar l'enllaç directe al fil ;)
Enviat fa 9 mesos #
Respon
Has d'estar connectat per poder publicar.